100215. Babyrytmik!

I dag ska vi till öppna förskolan på babyrytmik med Liv och Leo.
Natten. Vill ni veta hur natten gick? Bra, med tanke på hur det har varit för oss. Sylvester somnade ju på tio minuter. Sen vaknade han en gång vid halv tre då jag läste ramsan för honom, då somnade han om själv. Sedan vaknade han halv sex och kunde inte somna om förens klockan var kvart i sju. Klockan sju väckte vi honom. Jag är ganska nöjd faktiskt. :)
På morgonen var Sylvester på upptäcktsfärd i köket!
Jag bjöd över Liv på lunch innan vi skulle till Öppna förskolan.
Efter lunchen åkte vi till Öppna förskolan och gick på babyrytmiken och vi var också sedan med på sångstund då fick Fredrica sjunga lite med Sylvester.
Vi åkte hem efter att Sylvester hade fått mellis han somnade i bilen hem och när Liv skulle bära ut honom sov han fortfarande när jag tog honom fortsatte han att sova så jag lade honom i vagnen ute och ha sov en och en halv timme. Det är bra att inte använda nappen! Känns som att han kan somna nu utan att behöva ha den... :)
När Jocke kom hem var det lek på golvet!
Roligt hade dom!
Sen var det middag, bad och bums i säng! Nattningen tog en halvtimme sen sov lilla Dahl som en stock... Hur kommer natten bli?
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0