100216. Gränby Centrum med Lena!

I dag ska vi till Gränby Centrum i Uppsala med Lena och Elric!
Jaaa, nu är ni säkert spända på hur natten har gått? Sylvester sov heeeeeela natten utan att vakna!! Jag är så glad! Det verkar fungera det här med "Sova hela natten kuren", konstigt men sant! :) :) :)
På väg till Uppsala var lillplutten glad så klart!
När vi kom till Uppsala mötte vi upp Lena och Elric och åkte till Gränby Centrum. Där fikade vi och shoppade lite.
Elric låg i sin vagn och myste.
På eftermiddags kvisten åkte vi hem och mötte upp Martina som höll oss sällskap då Jocke är på bio med en kompis i kväll. Martina och Sylvester lekte på golvet. Han vill ju gärna inte sitta i knät så mycket längre utan mest röra sig.
Här är en bild på Martina och hennes mage, snart är det dags! Drygt en månad kvar bara, vi längtar alla efter deras lilla bebis.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Jocke kommer hem. Håll tummarna för att natten går lika bra som igår natt.
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det vore trevligt, den här veckan är full men nästa kanske skulle funka någon kväll eller vad säger du?!

Jag håller koll på er, ska du veta hihi ;)

Kram

2010-02-17 @ 08:08:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

Ååå grattis, hela natten, hoppas det håller i sig. Då blir jag också anhängare av kuren, här började helvetet redan kl 23, fyyy. Ska bli kul att ses idag. kram

2010-02-17 @ 09:11:46
Postat av: Elenor

Sov hela natten? Det förstod jag inte. Gött!! Kramen

2010-02-17 @ 22:54:58
Postat av: ♥ HelloNicki

Vad roligt att se den här bilden :) Är så glad för Martinas skull. Hoppas allt går super duper bra!



Kram / Nicki

2010-02-21 @ 09:54:50
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0