100217. Fika hos Lina!

I dag ska mammorna träffas hemma hos Lina på fika!
Wohoooo säger jag bara! Vem sov hela natten i natt då? Jo, vår lilla Sylvester! Somnade halv åtta och vaknade kvart i sju! Jag är så lycklig! Det känns så skönt att vi har fixat det till slut! Jag kände att det inte var "rätt" som vi gjorde. Nu när vi har kört "kuren" så är jag så glad för att vi bestämde att göra det. Visst det var tuffa nätter i början, men belöningen var värt det!
På morgonen var det mys i sängen... :)
På förmiddagen kom Maria och Isak på lunch.
Sen åkte vi till Lina på fika. Det var första gången vi var där så vi åkte alla efter Mia som visste vägen dit. När vi kom dit bjöds det på muffins och glass. Jätte gott!
Ellen, Malva och Sylvester gör tappra försök att komma framåt. ;)
Efter ett par timmar var det dags att åka hem och vänta på Jocke för när han kom hem åkte Maria, jag och Isak till Dan (Isaks pappa) för att lämna deras bil och Isak till honom så vi kunde åka vidare till Stinsen där Maria hade tid för att klippa sig. Jag höll henne sällskap! :)
Hon blev jätte fin i håret. (Glömde ta bild på resultatet). När jag kom hem tog jag ett bad och Jocke höll mig sällskap under tiden. Sen var det bums i säng, man vet ju aldrig hur natten blir...
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronni

Gött att han sover !

2010-02-18 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0