100218. Mysdag med Mormor!

I dag blir det mys med Mormor, vi ska dit på en lunchvisit.
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Jag känner mig så glad! Sylvester har sovit hela natten i natt igen. Jag hörde honom vid halv fyra, men sen somnade han om utan att jag ens behövde gå upp. Jocke rapporterade att nattningen gick på tio minuter, han behövde inte ens säga ramsan eller gå in, han somnade helt själv. I morse sov han till halv sju. Det känns så skumt - för en vecka sen var jag uppe halva natten för att Sylvester inte kunde sova och nu får jag sova hela natten, och allt har gått att fixa på bara ett par dagar. Känns nästan som magi!
Hos Mormor var det lek heeela dagen!
Sylvester läste bok med Mormor, lillrumpan!
Sen stod dom lite...
... och lekte lite i Sylvesters leklåda.
Vi var hos Mamma hela eftermiddagen. När Sylvester hade sovit sin eftermiddagslur så åkte vi till Stinsen och träffade Jocke. Varken jag eller Jocke orkade laga någon mat så det blev en pizza. :) Mums! Jocke börjar redan försöka få Sylvester att ha samma hobby som han själv...
Nattningen gick lika bra som igår, somnade helt själv på tio minuter.
I kväll ska jag och Jocke mysa i soffan och titta på tv. I morgon är det nya äventyr...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0