100219. Lunch hos Fredrica!

I dag ska vi till Upplands Väsby och hälsa på Fredrica och Theodor.
I natt så vaknade Sylvester tio i ett och jag behövde då gå upp och säga ramsan, sen somnade han om och vaknade nästa gång tjugo över två då behövde han också ramsan han somnade om igen tio i tre. Lite sämre än det har varit de senaste nätterna, men mycket bättre än vad det har varit. Så Jocke och jag är nöjda ändå! :)
Fredrica bjöd på god paj och medans vi åt lekte grabbarna.
Sylvester ställde sig så här själv och han kröp några steg själv i dag!!! Vi ska filma det i morgon och lägga ut på bloggen så får ni se.
Här är söta Theodor!
Efter att Sylvester hade ätit mellis så åkte vi hemåt och träffade Jocke. Vi åt middag sen var det dags för babysim! Äntligen, vi har inte gått som två första gångerna för Sylvester har varit lite snorig, men i dag var det dags!
Badkillar! ♥
Här väntar dom på instruktioner från simläraren Jutta.
Gladfis! :)
Sylvester fick dyka för första gången! Det gick jätte bra! Vi är lite stolta vi... :) :)
Nu sover Sylevster och i natt är det Jockes natt som vi brukar säga så nu får jag sova hela natten vare sig Sylvester vill det eller inte. Hihi...
Om tio minuter så ska jag börja mumsa på en semla för i kväll är det fredags mys och Let´s Dance!!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0