100220 - 100221 Lördag & Söndag!

I dag, Lördag, ska vi storhandla och i kväll ska jag och Mammorna käka hemma hos Elenor och sen ska vi ta en sväng i Märsta! :)
Martina ringde på morgonen och ville vara med oss. :)
Hon följde också med och storhandlade.
När vi kom hem tog vi en fika och sedan åkte Martina hem och jag började göra mig i ordning för utgång! Vid fem skjutsade Jocke och Sylvester mig till Maria där tog vi oss ett glad mousserande och vid sex åkte vi till Elenor. Där bjöds det på jätte god middag och god dricka.
I stället för kaffe så blev det lakrits shots... Hihi!
Efter middagen så sjöng vi Singstar!
Senare på kvällen så gick vi ut i Märsta. Vi hade det så kul. Vi dansade och drack drinkar. Vi hade verkligen en toppen kväll, tack mina vänner! ♥ Jag kom hem vid två tiden...
♥♥♥
Det blev INGA bilder på söndagen... Jag sov mest hela dagen och mådde inte så jätte bra, men det får man räkna med. Det var värt det eftersom jag hade det så kul!
Jocke och Sylvester myste hela dagen och när jag började piggna på mig på eftermiddagen så städade vi lite och Jocke satte upp en rullgardin i Sylvesters rum. På kvällen åkte Jocke och köpte pizza och efter det badade jag med Sylvester. Vi satt oss och kollade på film, men båda var så trötta så vi gick och lade oss tidigt.
Jooo, höll på glömma!! Här är bevis på att Sylvester nu kryper... Klicka på länken:
http://www.youtube.com/watch?v=puT9fWxTMM4
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Underbart att se er, det dröjer inte länge förrän Sylvester går, det känns som jag känner honom väl efter helgen hos mormor. Han är så himla go..



Kram från gammelmoster Anki

2010-03-09 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0