100225. Mamma fika!

I dag kommer mammorna hit på fika. Innan dom kommer så kommer Lina på lunch. En fullspäckad dag! :)
Det var många hos oss i dag. Lina med Elvin, Maria med Isak, Elenor med Ellen, Sanna med Emma och jag och Sylvester så klart!
Här är söt Ellen...
Gullunge Isak...
... Mammas älskling!
Killarna och Maria.
Lina, Elvin och Sanna.
Ellen och Elenor.
Maria och Isak.
Sylvester och Isak.
Sanna och söt Emma.
Bebis fika. ♥
Det är så mysigt att träffa mina vänner och alla söta ungar! Tack för i dag. :) Jocke jobbade lite senare i dag så han hann i alla fall träffa Sylvester en liten stund innan han skulle sova. Det har varit en bra dag i dag. Jag är lite trött i dag så det blir en tidig kväll för mig i alla fall.
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg, vännen!

Hälsa grabbarna :)



Kram

2010-02-26 @ 14:38:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0