100226. Äntligen fredag!

I dag är det äntligen fredag, min favorit dag! Vi ska träffa Lena och Elric i Stinsen i dag. Vi ska äta lite lunch och shoppa lite. :)
Jag kan ju säga att dom två sista nätterna så har Sylvester sovit hela nätter. Skönt, men det är ju verkligen från natt till natt så vi får se hur det blir. :)
Grabbarna samlade i sina vagnar.
Här är en bild på Lena och söte Elric. Han är förövrigt nästan lika stor som Sylvester och han är fem månader yngre! Stor kille!
På eftermiddagen kom Jocke hem och vi hade lite bråttom som vanligt på fredagar när vi ska iväg på babysimmet. Det ska hinnas ätas, klä på oss, åka till simmet och sen ska man ju hinna byta om också innan det börjar. :) Så i dag när vi hade klätt på alla satt på bilen så tittade jag på min mobil och då hade jag fått ett sms från simläraren där det stod att babysimmet var inställt på grund av rasrisk. Typiskt! Ja, ja... Vi fick mysa i badkaret i stället.
Let´s dance och godis stod det på kvällens meny! :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0