100503. Måndag med Martina!

I dag ska vi träffa Martina och Lilly i Kista Centrum, vi ska käka lunch där. Efter det ska vi åka till Jockes jobb och hälsa på.
Sylvester tycker om att härja på Jockes toalett på morgonen! :)
När vi kom till Kista så tog batteriet i kameran slut. Typiskt! Men jag fick i alla fall en bild på Sylvester när han får smaka på en leksak på Leksaksplaneten - han tyckte den var lite läbbig!
På eftermiddagen så åkte vi och hälsade på Jocke. Det var kul att träffa alla på Europeiska. Jag jobbade ju där innan jag började på LF så jag känner ju en del där. :) När Jocke hade jobbat klart så åkte vi till Big Baby och köpte en ny vagn. En Bugaboo Bee Plus, en mycket, mycket lättare vagn. Vilken skillnad! Jag har ju börjat känna an mina handleder så jag har ganska ont till och från så jag tror att det här var ett bra köp! :) Efter vi hade handlat den så tog vi en promenad till Stinsen, Jocke klippte sig och sedan åt vi middag där. När vi kom hem var det...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0