100505. Sova över hos Mormor!

Jocke har i dag rest bort till Prag med jobbet så jag och Sylvester är ensamma i två dygn, tråkigt tycker vi! Men i dag ska vi till Mormor och vi sover över där så vi får lite sällskap.
Hos Mormor gosade Martina med Sylvester, hon och Lilly var också hos Mamma. :)
Thomas son Niklas var också där med hans hund Peggy.
Sen dök Crabban upp! Han var på ett jobb i närheten så han slank in på en fika...
Puss puss! :)
Mamma föreslog att vi skulle ta en promenad som skulle ta en timme att gå. När vi hade kommit en bit på vägen så sa hon att promenaden skulle ta drygt en timme. Vi gick och gick och gick... I skogen, vid vattnet, på grusväg, upp för backar, ner för backar. Efter 1, 5 timmar var vi hemma!!! Vi kallade "promenaden" för helvetets turen! Fy, vad vi var slut när vi kom hem!
Mamma bar Sylvester lite i Lillys bärsele.
Sen ville han gå lite med sin nya vagn.
När vi kom hem var det middag och Sylvester åt Mormors köttfärsbiffar som han älskade! :) Efter middagen så var det bad och sedan bums i säng!
Sylvester fick sova i tvättstugan... Hahaa! Det var bara för att jag skulle slippa åka upp med hissen till övervåningen och jag ville ha honom nära mig utifall att han skulle behöva mig på natten.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0