100507. Lunch med Lena och Martina!

I dag får vi fin besök! Martina, Lilly, Lena och Elric kommer hit på lunch. :) Och sen kommer ju Jocke hem idag. Ja!
När det är fruktstund så får Sylvester äta sin frukt själv. Gulligt!
Vid lunch tid kom mina lunch tjejer med bebisar. :)
Lena har lånat vår babysitter som hon nu tog med sin som Lilly ska låna, hon verkade gilla den! Sylvester ville gosa med Lilly, han blev helt galen i henne när hon satt där hon satt. Gullunge!
Mosters älskling! ♥
När alla hade åkt hem så fixade jag undan lite och sen var det dags att åka och hämta Jocke på Arlanda. Sylvester blev så glad när han såg honom. Sylvester hade fått post när vi kom hem - från Farmor. ♥
Farmor måste ha hört att vi har tappat bort Sylvesters vantar för hon hade stickat jätte, jätte fina vantar till honom. Svart och vita är dom med små tummar på. Tack så mycket! :)
Nu har vi ätit mysmiddag och Sylvester sover gott så nu är det mys för hela slanten i soffan. Jag har längtat efter min man. ♥
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0