100509 - 100510. Lördag & Söndag!

I dag, Lördag, ska jag på tjejmys i Mariefred. Jag åkte redan vid nio på morgonen och hämtade upp några härliga tjejer. När vi kom till Jeanette i Marifred, som för övrigt är min kusin, så började vi att spela lite spel och drack lite mousserade. Jätte roligt hade vi! :)
Sedan var det dags för lunch. Från vänster: Jossan, Linda, Ebba, Jeanette, Lena och Kattis.
Efter att vi hade ätit middag så var det dags för femkamp. Vårt lag vann!
Gissa vem som vann armbrytnings stationen? ;)
Senare på kvällen var det Sing Star. Jag gick och lade mig halv två, dom andra höll på till halv fem...
På söndags morgonen fixade jag och Linda (som var dom som var piggast av oss alla) frukost. Sedan gjorde vi iordning oss och innan vi skulle åka hem så åt vi lite kladdkaka! Gott!
Jag åkte hemåt och mötte Jocke vid huset som det var visning på idag igen så att Jocke också fick kika på det innan budgivningen börjar. Han gillade huset med! :) Nu är det bara att hålla tummarna för att vi får köpa det! När vi kom hem lekte vi med Sylvester och sedan var det bad... :)
Mammas och Pappas lila prins! :)
Mamma smörjde in sin gosunge.
Jocke och Sylvester har haft det jätte bra! Dom har gått på promenad, handlat lite och längtat efter mig! Här är en bild när dom var och handlade lite...
Här är en bild när dom leker lite...
Nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt, skönt! Ny vecka, nya utmaningar väntar!
Natti Natti! ♥
P.s Här är en film som visar hur duktig Sylvester har blivit på att gå. (Klicka på länken nedan)
http://www.youtube.com/watch?v=vZWQsKdoAOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0