100511. Lunch!

I dag är det lunch dejt med Martina, Lilly, Maria, Isak och Fredrica och Theodor.
Sylvester och jag åkte till Maria redan vid halv tio. En timme senare kom Martina och Lilly till Maria och efter det dök Elenor och Ellen upp. Glömde ta bild på dom förstås. :( Ellen hade blivit så stor, det var länge sedan jag såg henne! Jätte kul att träffa dom en snabbis. :)
Mosters finaste prinsessa. ♥
Vid lunch tid kom Thedor och Fredrica. Sylvester är van att få som han vill med Isak. Sylvester tar ofta Isaks saker och han är så snäll och inte gör nått - han finner sig liksom i det. Theodor däremot han är mer lik Sylvester. Om Sylvester tar en sak av Theodor ska han ha tillbaka den och tvärtom. Hahaa! Sylvester får lite motstånd!
Fredrica handlade lunch på Valvet i Sigtuna och kom med det till oss. Gott var det!
Theodor tappade massor med russin på golvet så ungarna letade efter dom! Gulligt!
Det var så mysigt att träffa alla! :) På eftermiddagen åkte jag, Sylvester och Maria och handlade lite sedan åkte jag och Syssi hem till vår favorit pappa... :)
Vi leder just nu budgivningen som fortsätter i morgon, jag hoppas verkligen vi får köpa huset. Men blir det inte så så var det inte meningen...
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Elenor

Ja det var skoj att ses en snabbis, glömde fråga om huset men vad spännande. Håller tummarna! Kramen

2010-05-11 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0