100512. Mys dag med min familj!

I dag kommer Martina, Lilly och Mamma hit på lunch och budgivningen fortsätter. I går kväll så låg vi med högsta budet, dom gav sig aldrig! Det är bara vi och en annan familj som slåss om huset.
Efter frukost och lek i Sylvesters rum så gick vi ut i det fina vädret. Nu går Sylvester till och med i gräset. Duktig!
Mammas och Pappas tandtroll!
Mamma, Martina och Lilly kom på förmiddagen och Mormor började på en gång busa med Syssi.
Lilly hon sov hon... :)
Martina busade också med Syssi. :)
På eftermiddagen så blev vi lite rastlösa så vi åkte till Stinsen. Lilly fick pröva solhattar, något hon inte var så förtjust i... Hihi!
Sylvester fick present av Mormor! Jätte fina shorts. Tack Mamma! ♥
Nu är ni väl nyfikna hur det har gått med budgivningen? Vi vann! Vi har skrivit kontrakt i dag och inflyttningsdatum är den 16 augusti om inte tidigare så nu ska vårt hus säljas. Håll tummarna att någon vill köpa det! Jocke och jag firade med pizza på Stinsen. Mamma tog med Syssi hem till sig så vi kunde skriva kontraktet i lugn och ro.
Jaa, här står Jocke utanför vårt drömhus som verkligen är vårt... :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj oj va fint det ser ut =) jag har missat massa i bloggen din eftersom jag inte varit så internetig av mej =) Eller ja hmm jag har inte haft min dator igång och där har jag länken till din blogg.

Kram kram

2010-06-22 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0