100521. Solig dag!

I dag är det en solig dag och då ska vi passa på att vara ute mycket som Syssi älskar! Martina, Lilly, Maria, Isak, Fredrica, Theo, Ullis och Alva kommer hit på pasta sallad och mys i solen på gräsmattan! :)
På morgonen kom Maria och Isak och en stund senare även Martina och Lilly. Maria skulle iväg på ett ärende så jag passade Isak. Killarna gillar såpbubblor...
Gullungar!
Eftersom Maria var borta så tog jag hand om båda killarna. Gav dom lunch samtidigt och gick och lade dom samtidigt. Allt gick jätte bra! Om det blir tvillingar nästa gång man blir gravid så vet man ju att man klarar två på samma gång... Hahaha! :)
Vid tolv tiden kom resten. Vi åt lunch och sen gick vi ut...
Här är Ullis och Alva.
Lilly sötfis.
Isak sötfis!
Theodor sötfis!
Alva sötfis!
Han är väl för go...
När tjejerna hade åkte hem och Jocke kommit hem från jobbet så tog vi en promenad och efter Syssi gått och lagt sig grillade vi även ikväll.
I dag var jag och vägde mig - 1,8 kg har jag gått ner till. Sammanlagt har jag nu gått ner 6,5 kg. Bra va?
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0