101024 - 101102. Vilken dååålig uppdatering!

Ja, vilken dålig uppdatering det har varit! Här kommer lite bilder från dagarna som gått.
Vi har varit med Martina och Lilly så klart! Sylvesters favorit syssla är ju fortfarande att hålla på med vattnet i köket.
Lilly har lärt sig att krypa! Sååå duktig!
Vi har varit hos Mormor och Tomi. :) Mormor har lärt Sylvester att göra slängkyssar. ♥
Vi har träffat Dan och Isak. :)
I helgen var vi hos Morfar i Karlskoga.
Där var det mys för hela slanten!
Hos hästarna hälsade vi ju så klart på.
Det är så kul att Sylvester gillar djur. :)
Vi matade Bonus med morot.
Pappa samlade ihop verktyg till Jocke.
Här ser ni min mage! Kom mycket snabbare denna gång!!
Sylvester och Rusty är bra kompisar! ♥
Vi hade en jätte mysig helg hos Pappa/Morfar/Svärfar.
I måndags så var jag, Syssi, Martina och Lilly tillsammans sen följde dom med till Stinsen och äta, det gjorde Mamma och Thomas med! Jocke var ju också med så klart, men han tar ju kortet. :)
I dag, tisdag så har jag varit och klippt mig så Sylvester var hos Mamma så länge. Dom hade det jätte mysigt och jag blev toppen nöjd över slingningen och klippningen. Tack Mamma för hjälpen!
Jaha, vem börjar jobba imorgon då? Jo, jag! Spännande. Läskigt. Sorgligt. Ja, det är så det känns. Men kul för Jocke som får vara hemma med vår gullunge! Jag kommer ju jobba ons-fre hela november och efter det heltid och Jocke är hemma dom dagarna jag jobbar.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0