101103. Första arbetsdagen avklarad!

Jaha, då var första dagen på jobbet fixad! Jag åkte tidigt eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta att åka till Gärdet där LF Stockholm ligger nu. Syssi han ville att jag skulle läsa saga precis innan jag skulle gå, svårt att slita sig från lilla gullungen. :) Det tog bara en halvtimme att åka till jobbet! Härligt!
Jocke och Sylvester har varit hemma och fixat, har varit dåligt väder så det det blev inne lek...
... så som fixa med vattnet i köket!
Jag kom hem lite innan fem och då stod god mat på bordet, vilken lyx! Vi åt och sen var det bus. Syssi älskar att hålla i mig och så kör jag fort så han liksom flyger med. Han skriker av skratt!
Sen var det bad, välling och sova... Det har känts bra att jobba, lite sorgligt på något sätt. Vill ju vara med den härligaste ungen i världen varje minut varje sekund... Men livet är ju inte så. Någon gång måste jag ju tillbaka till "the reality". :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0