101108. Syssis första klippning!

I dag har Martina och Lilly varit här och vad vi har haft det mysigt!
Martina lärde Syssi "Imse Vimse Spindel".
Medans Syssi satt i mitt knä och lekte så klippte Martina honom. För dom som inte vet det så har Martina gått frisör utbildning på gymnasiet så hon har riktiga saxar och vet hur hon ska göra. Skönt för jag skulle aldrig klara av det! Titta vad snygg han blev! Lockarna är borta, men nu slipper håret fastna överallt. Riktigt fint blev det! Tack älskade syster!
När Martina skulle åka hem så frågade jag och familjen ville stanna på middag och det ville dom ju så klart, Crabban kom efter jobbet. Jocke var och hämtade min bil som har varit inne på lagning, vet ni vad det kostade... 19 072 kr!!!!! Fattar ni vad mycket pengar! Vi funderar nu på att köpa en "ny" bil. Usch vilka tråkiga pengar...
Lilly hon kryper som bara den och ställer sig upp nu, jätte duktig!
En toppen dag har vi haft som sagt! I morgon ska jag jobba, jag och Jocke har bytt dag, så Jocke är hemma med Syssi. :)
Nu är det fika i soffan och sedan är det...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0