110904. Ny kamera!!!

Nu har vi äntligen köpt en ny kamera så nu kommer det bli mer bloggande! Mycket har hänt sedan sist. Sylvester har börjat på dagis igen vilket inte var en hit då det är många nya barn och fröknar. Det resulterade i att han var hemma med mig och Clinton hela förra veckan. Gäller att passa på nu att göra sådant, när jag börjar jobba sen är det ju inte lika lätt... :)
Sä här ser i alla fall Jocke och Clinton ut. :)
Sylvester både kissar och bajsar på pottan nu, mycket duktig! I dag var vi på Elgiganten och då hade han inte blöja på sig och vi hade med oss pottan. Så när vi kom ut därifrån fick han sätta sig i bakluckan i bilen på pottan och kissa och det gjorde han! Vi är väldigt stolta...
Clinton sover nu i eget rum, vilket går jätte bra! Ska börja vänja av nu med att äta på natten. Clinton växer så det knakar. Han är större än var Sylvester var i samma ålder. Äter bara mat nu, vilket är skönt.
Badfisar! ♥
När Clinton ser Sylvester blir han så glad! Han älskar när S kramar och pussar på honom, även fast det blir lite hårt ibland... :)
Hälla vatten på den försvarslösa brorsan är kul!
Fin va? ♥
Sötfis! ♥
Dagarna bara susar fram! När jag var hemma med Sylvester gick tiden så sakta på något sätt, men nu när jag är hemma med Clinton så går tiden så snabbt! Och Clinton växer så snabbt...
Som sagt så ska det bli mer bloggande nu!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0