110905. Dagis, öppna förskolan och lekparken

I dag var det dags att gå till dagis även fast herr Dahl inte ville det. På morgonen var det bus med brorsan...
Puss och kram!
Lilly (Martina, min systers tjej) har börjat på samma dagis, men en annan avdelning, som Sylvester. Ibland är dom på samma utegård. Idag var dom det när jag lämnade Sylvester. Och dom kramade varandra när dom träffades. Här sitter som och väntar på att få macka. :)
När jag gcik var det två som var ledsna om jag säger så... :(
Efter lämning tog jag en sväng till öppna förskolan och tog en fika med mammakompisarna.
Efter fikat så gick jag hem och åt lunch och lagade middagen, brukar göra så på dagarna så jag slipper laga mat med två små buskillar som vill klänga på den stackars mamman :) Sen hämtade jag Syssi lite tidigare idag, vi gick med Martina och Lilly till lekparken och käkade mellis.
Clinton tycker om och sitta i vagnen och kika på medans det gungas och leks. :)
Härlig dag! Efter middagen åkte jag och tränade sedan har det varit bad, sagostund och nu sitter vi i soffan och myser :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0