120318. Öppna förskolan!

Idag har vi varit på öppnis. Lika kul som vanligt tycker både jag och lilla herr Dahl :)

Efter att vi hade hämtat Sylvester så ville han gå hem och pyssla. Vi gjorde det en liten stund så var han nöjd!

Jaha, då var datumet bestämt när jag ska börja jobba igen... 20 augusti. Det känns bra och inte så bra. Bra därför att det ska bli skönt med lite egen tid på dagarna, typ gå på toa själv :), äta lunch i lugn och ro och få jobba och känna sig produktiv på det sättet man inte känner när man går hemma (även om man är produktiv hemma, men på ett annat sätt). Inte så bra då nu är det på riktigt den här underbara tiden snart är slut! När jag började jobba efter att Sylvester börjat på dagis så visste jag ju att jag snart ska få vara hemma igen, men nu blir det nog inga mer bebisar så det känns sorgset. Har ju verkligen älskat att vara hemma! Men, men varje tid i livet har sin tjusning :)

Nej, nu är det dags för tandblekning och slapp i soffan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0