130407. Mysigt, fika gäster och det går så snabbt!

Kan inte säga det för många gånger, men fasiken vad mysigt det är med helg! Långa frukostar, mys i pyjamas i soffan och no stress.

I söndags så fick vi fika gäster, Lena och Elric kom hit. E var sjuk när Clinton hade sitt 2 års kalas så dom kom igår istället. S och J hade bakat kladdkaka och jag hade spritsat med mina fina nya spritsar från Leila Lindholms hemsida. :) Det var så roligt att ses och även fast jag och Lena inte ses så ofta så känner vi varandra så bra. Vänner alltså! ❤
Clinton fick en fin kanin som hoppade runt, och hur tror ni han reagerade på den när den började hoppa? Jo, så klart rädd. Så det tar väl en vecka eller två innan han börjar leka med den ordentligt.

Helgen går så fort, för fort... Nu när jag har börjat jobba så uppskattar jag helgerna så mycket mer.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0