130415. Lånebil (!) och läkarbesök

I går morse var jag och lämnade in bilen på Hedemora Anpassning som även har ett till ställa i Järfälla. (Som tur är). Jag lämnade alltså in den där för att tanken var det fel på. Jag tänkte ta taxi därifrån, men då fick jag låna en bil. Det första jag sa när han sa det var "Men är det handreglage i den?" Hur fasiken skulle jag annars kunna köra den? Haha! Ja, en liten Kia fick jag köra. Helt svettig var jag efter att jag hade kört den. Är ju inte så van med att köra andra bilar så ofta :) På vägen hem (lämnade vår bil vid sju) så möttes jag av mina tre hjärtan!

På eftermiddagen träffade jag min doktor och är nu 25% sjukskriven tills mitten på augusti. Precis som det varit tidigare. Så nu jobbar jag 53 %, vilket blir fyra och en halv timme om dagen så då äter jag där så allt som allt är jag där 5 timmar om dagen. Bra! :)

Kram! ❤


Kommentarer
Postat av: Helena

Äääääälskar Clintons röda Mimmi stövlar!!!! Såna skulle jag med vilja ha... :) Barn är så härliga, dom tänker inte i genus-banor alls, flickig't vs killig't...dom väljer utefter det dom tycker är fint!!! Härligt tycker jag! Och härliga föräldrar som inte faller för "normen" om hur pojkar/flickor ska vara klädda!! 👍😀

2013-04-19 @ 04:54:38
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hej!
Ja, det är likadana som era=) Fattar inte hur dom kan gått sönder så fort, men jag fick iaf nya nu :) Tog likadana för jag tycker att dom är så himla söta! :)

Hur mår ni?

2013-04-25 @ 13:36:54
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0