130417. Firar nummer två!

I dag har vi firat med pompa och ståt för Clinton bajsade igår på toaletten för första gången i sitt liv! Vi firade med glass och middag i Stinsen. Martina med familj var också med. Han och vi är så stolta!

När jag hämtade grabbarna var dom så pigga men vid halv fem snåret när vi hade lekt en bra stund i Stinsen så började C att hosta. Han fick vatten men bara hostade och hostade. Vi käkade middag men han ville inte äta utan bara sitta i mitt knä medans jag åt. Han började bli simmig på ögonen och jäääätte trött. Tjatade om sin napp hela tiden men inte hade jag med någon :( När vi satte oss i bilen så var han lite varm, men när vi sen kom hem 15 min senare så var han kokhet. Jag tog tempen och han hade 39,5. Stackarn! Han somnade på en gång och hoppas han sover bra i natt!

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0