130426. En vecka som har varit lite upp och ner :)

Denna vecka har det varit full rulle på! Tisdag, onsdag och torsdag har jag gått på utbildning från 8.30-17. Jag har fått limit, det vill säga att jag nu får bevilja vissa typer av lån. Tuffa dagar med mycket att lära men väldigt, väldigt roligt. Tänk att det skulle bli banktjänsteman av mig till slut, det trodde i alla fall inte jag för 5, 6 år sedan :) Jocke har alltså både fått lämna och hämta barnen så det har varit tufft för honom med, barnen har det däremot inte gått någon nöd på.

För ett par dagar sedan beställde jag hem ett, ja vad ska jag kalla det... Hmm, ett litet mini gym! Det består av en träningsbänk, hantlar som går att bygga på med vikter, en grej som man tränar underarmarna med, en annan grej som tränar ryggen och till sist olika sorterna gummiband. Än så länge har endast bänken kommit hem. Nu kommer jag kunna träna mycket mer än när jag tränade på jobbet.

Det som annars har hänt i veckan är att Helena har varit här på en kvälls tjejsnackis :) Jocke har varit på eftermiddags fika på Krusbäret som är Clintons avdelning på dagis. Jocke har också varit och inhandlat grejer som behövs till trädgården så vi kan fixa när vi vill och är redo :) Mitt i veckan så kom min älskling med en present till mig - ett par nya Rock by Sweden örhängen! Jag blev så glad... Ja, det är det som har hänt i veckan.

Nu har vi fredagsmys och ikväll ska Sylvester få vara uppe längre med oss och titta på Daidalos på svtplay. Bara han och mamman och pappan. ❤

Efter att han har lagt sig ska jag och min stora älskling titta "Mama", en ny skräckis och till det äta godis!

Trevlig helg! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0