130427. Lördag!

Vi har börjat få sovmorgon här hemma (peppar, peppar ta i trä) till ungefär halv sju, sju. För oss är de det då Clinton hade för vana att vakna tjugo över fyra på morgonkvisten om vi hade otur, så vi njuter i fulla drag! Efter gofrukost och efter att vi alla gjort i ordning oss så åkte vi till Maxi för att handla, det blev en del till uteplatserna och trädgården.

Sylvester har jag lärt hur man ska se sig för innan han går över vägen, då säger han: "Mamma ta kort på mig när jag tittar efter bilar!" Goseplutten!

Vi handlade lite uteleksaker som gick hem. Nya hinkar och spadar, såpbubblor, boll och ett utespel.

På några bilder syns de nya inrednings grejer som får vara ute. Min nya grej är att plantera blommor i udda kaffekoppar :)

Nya solstolar blev det från Maxi och där har jag suttit idag och myst!

Efter grillning och nattning av grabbarna så är det nu dags för film och godis.

Myspys! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0