090828. En tripp till Stinsen och inflyttningskalas!

I dag tänkte jag och Sylvester ta en liten tripp till Stinsen och fördriva tiden och på kvällen blir det inflyttningskalas!

Sylvester vaknade av hungersnöd klockan åtta, gjorde lite mat till honom och sen så somnade han om. Jag tänkte -"Ska jag också somna om?" Hmmm... Nej, jag gick upp och gjorde iordning mig och hann äta frukost innan lilla älsklingen vaknade! Jätte skönt!

Här ligger han och sover i sin egna säng.



När han vaknade så blev han super glad att se mig.



Han tycker om att ligga och titta på sin tummen mobil.



Och nu är det dags för dagens outfit (trummvirvel)....

Star Wars tröjaaaaa! :)



Och bakifrån ser den ut så här...



Nu ska vi packa ihop lite grejer och sen åka till Stinsen!

♥♥♥

Nu har vi kommit hem från Stinsen. Allt har gått jätte bra! Sylvester var så snäll som vanligt... Men han vill vara med hela tiden fast han är jätte trött så nu ligger han här i vagnen och försöker att sova.

Jag shoppade två saker. Ett par jeansleggings och en vällingsdoserare. När vi skulle åka till Stinsen så dyker det här djuret upp på vägen, märks att man bor på landet... ♥



Nu ska jag försöka få Sylvester att sova lite och så ska jag packa ihop för kvällens bravader. I kväll ska vi nämligen på inflyttningsmiddag till Nicki och Bettan. Det ska bli trevligt!

♥♥♥

Inflyttningsmiddagen var jätte trevlig! Vi fick paj! Super smarrigt! Allt gick bra med Sylvester förutom att han var väldigt trött. Vi har ju vår rutin på kvällen: Han får sin kvällsmat sen så badar vi honom och sätter på honom pyjamasen och sen lägger vi honom i vagnen och sen brukar han sova vid halv tio. Och så sover han ju till fem ca och sen ska han ha mat och sen somnar om... I kväll försökte vi lägga honom med oss i hans säng, han höll på att somna flera gånger, men sen verkar det som att han kommer på att han ska somna och då så skriker han. Vi höll säkert på så i två timmar, då lade vi honom i vagnen och han somnade direkt! Hmm... Ska nog inte sluta med den rutinen! :)

Här kommer lite bilder från kvällen.





Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0