090829. Lunch med vänner, städning och Snorpans restaurang.

I dag blir det lunch med Carro, Ronnie och Vendela. Dom kommer hit och Jocke ska laga maten. Sen i kväll blir det Snorpans restaurang (min), men först lördags städning!

Lite lördags mys och frukost...

♥♥♥

Lördags städning. Alla hjälper till!

Sen var det dags för dagens outfit! Här ser ni ombytet...



Och dagens outfit blev: Nyckelpigedräkten!



Magövning var det dags för sen...





... och lite pusskalas med pappa!



Nu håller Jocke på att förbereda lunchen till vi får besök. Återkommer med bilder! ♥

♥♥♥

Nu har Carro, Ronnie och Vendela varit här. Vendela är sååå söt! Hon är nu 1 år och 3 månader ca. Vi åt lunch, pratade, mysade med Sylvester och busade med Vendela.

Sylvester fick en jätte fin pyjamas med döskallar på!



Sen blev Sylvester lite trött...



Nu ska jag börja förbereda lite för Snorpans restaurang!

♥♥♥

Snorpans restaurang var en katastrof! Jag misslyckades med alla tre rätter så jag tog inga kort, bara på vilken oreda det blev i köket...

Jag gjorde till förrätt thaisoppa med kyckling i, till varmrätt gjorde jag thaikyckling (blev verkligen inte gott) med nudlar och till efterrätt blev det bananpannkaka. Den blev helt misslyckad... Jocke har lovat att jag sa få en ny chans! :) Men Jocke tyckte det var gott... Hmm...

♥♥♥


Sylvester fick bada med Jocke. Han älskar verkligen att bada! Men inte att klä på sig då blev man en argbigga!



Sen var det kvällsmys...



... med filmen Gladiator!

Sylvester somnade halv tio.


Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0