090817. Första dagen ensam med Sylvester...

I dag har Jocke börjat jobba och jag är ensam med Sylvester! Visst har jag varit ensam med honom förut, men inte så här länge... Än så länge går det jätte bra!

Jag vaknade i morse av att han "pratade" med nått som jag inte vet vad det var i sin säng :) Då gick vi upp och klockan var väl ca halv nio. Då satte jag honom i babysitter där han halv sov och då hann jag göra mig i ordning och äta frukost.

I dag kommer Liv på besök, vi ska fika. Ska bli kul med lite sällskap!



Nu ligger han och sover i sin vagn... Snart är det säkert snart dags för lite mat!



♥♥♥

Nu har vi tränat på att Sylvester ska vända på sig från mage till rygg vilket han klarar galant!





♥♥♥

Nu har Liv varit här och fikat, jätte mysigt! Och Jocke har kommit hem! Sylvester blev jätte glad och log...


♥♥♥

Baddags!



Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster

Men min lilla älsklingsplutt! Jag längtar så efter min älskade Sylle! Jag tror nog att han längtar efter sin moster oxå!

2009-08-17 @ 17:00:04
Postat av: Anki

Oh... vad han är söt, fattar inte att det går så fort, längtar tills ni kommer på söndag.

Kram, kram

2009-08-17 @ 22:53:00
Postat av: Carro

Wow va duktig han är!! Han kommer nog gå tidigt ;-) Haha Vendela vände sig första gången när hon var 6 mån ;-)

2009-08-20 @ 08:21:26
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej..

Bilden på Sylvester i dom grå kläderna i köket, där du håller honom Jozzan, där är han verkligen lik Jocke, vad kul det är att se alla bilderna och vad ni gör. Gud vad jag längtar till ni kommer, kram Anki

2009-08-20 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0