090819. Öppna förskolan!

I dag blir det ett nytt äventyr! Öppna förskolan!

Dagen började som vanligt att Sylvester ville gå upp vid halv nio, jag hade gärna sovit lite längre eftersom natten var lite jobbig, men icke sa Nicke! Upp och hoppa! Vi gjorde i ordning oss och dagens outfit för Sylvester blev:



Sen bar det av till Öppna förskolan. Det gick jätte bra att åka dit. Det var lite kyligt när vi åkte dit så Sylvester fick ha på sig en kofta som Farmor stickat. På förskolan fick vi sjunga låtar och träffa andra mammor med sina barn. De flesta var äldre men det var en bebis där - Theodor, som var 9 veckor. Jag trodde att Sylvester var stor men det var han inte för Theodor vägde 7 kg!!! Han hade 68 i kläder, Sylvester har fortfarande 56.

Sylvester var med och sjöng en stund sen somnade han i min famn. :)



♥♥♥

Väl hemma så var det någon som var en tröttfis!



Nu är det någon som sover i sin babysitter...

Ikväll ska Jocke vara hemma med Sylvester för jag ska fika med tjejerna!

♥♥♥

Bilder från Jocke och Sylvesters kväll:



♥♥♥

Bilder från kvällen:



Lena kom och hämtade mig och det tog 2 timmar in till stan!!! Massa med köer!



Lena, Anna, Martina och jag brukar fika en gång i månaden på ett Café i Stockholm som heter Cozy. Vi hade det så roligt! Alltid lika mycket skratt!  Jag älskar mina vänner! ♥

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mysigt ni verkar ha det :D Ska bli kul att träffa er nästa vecka :) Kraaaaam Cissi

2009-08-19 @ 13:31:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0