091029. Fika, fika, middag!

I dag blir det fika med Liv sedan fika med Maria och sedan middag med Anna och Johan!

Sylvester vaknade en gång i natt för att äta sedan vaknade han sju och då fick han sin "frukost" sedan låg vi i sängen till nio. Jätte skönt! :)

Vid tio kom Liv och Leo och fikade, vi pratade mycket precis som vanligt!



Leo fick låna Sylvesters babysitter.



När Liv och Leo hade gått så åt jag lunch och Sylvester fick smakis. Nu äter han så mycket av smakis och banan att han inte vill ha så mycket ersättning efter sin "lunch".

Efter lunchen så åkte vi till Maria som jag har träffat genom babymassagen, dom bor i en jätte fin lägenhet i Sigtuna. Isak, hennes bebis sov när vi var där så jag fick aldrig träffa honom. :(

Här är Maria och Sylvester!



Hennes hund Shiva var i alla fall vaken! :)

Vi stannade där ett par timmar sen åkte vi hem och Sylvester somnade i bilen så när vi var framme vid Gulan så hämtade jag hans åkpåse och lade honom i vagnen sen sov han ute i en timme. När Jocke kom hem så var det hoppgunge time!

 

Sylvester älskar hoppgungan! Här har han på sig sina Converse skor han har fått från sin Mormor, lite stora än så länge...

 



Vid sex tiden kom Anna och Johan på middag.

                   

Mys med mig! ♥

 



Vid halv åtta var det dags för Sylvester att sova och vi satte oss i soffan och tittade på "Mammas pojkar". Sen är det även...

Natti Natti! ♥ För oss... :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Full rulle det är på er ;) Tröjan blev ju jätte bra, snyggt! Kram

2009-10-29 @ 22:09:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0