091001. Lugn dag hemma!

I dag ska jag och Sylvester vara hemma och ta det lugnt!

Natten har gåttt bra, Sylvester har sovit i sin säng heeela natten. :)

Vi vaknade tjugo över sju. Då var det någon som bajsade så då var det bara att gå upp!

Medans jag åt frukost så låg Sylvester i sitt Tummen gym.

                   

Sen blev Herr Dahl lite trött så då bestämde jag mig för att även pröva att ta dag sovstunderna i hans säng. Gissa hur det gick?



♥♥♥

När Sylvester vaknade så gjorde jag lite massage på honom. Det gillade han! :)

                   

Sen var det någon som somnade igen, i dag har Sylvester varit en tröttfis! Han tar väl igen sig efter sprutdagen!



♥♥♥

På eftermiddagen kom Liv, Leo och Elmo på en fika. Leo har växt!

                   

Nu sover Tulltotten och jag väntar på att Jocke ska komma hem. Ikväll kommer Nicki och Bettan på middag!

♥♥♥

När Jocke kom hem så blev det självklart mys!



Randiga killarna!



Titta vad fint han sitter i mitt knä! :)



Sen fick han flyga lite!



♥♥♥

När Nicki och Bettan kom så skulle dom hälsa på Sylvester så klart!



Och mysa med Bettan i hennes knä...



Efter middagen blev det Idol!



Efter Idol så masserade Nicki min onda axel.



Nattning med Sylvester gick bra, men det tog lite tid innan han somnade, men han somnade i sin egna säng! :)

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en bra dag :D Kram på er!!!

2009-10-01 @ 13:47:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh den där lilla fisrumpan vill man bara pussa på! Det ska jag göra på söndag!!! :)

2009-10-02 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0