091004. Bröllopsdag!

I dag firar vi att vi har varit gifta i ett år! Vi skulle egentligen gå ut och käka i dag och Martina skulle mysa med Sylvester, men vi kände att vi ville göra klart garderoben plus att det är skönt att vara hemma och ta det lugnt när det äntligen är helg... Vi ska göra mysmiddag hemma istället!

Sylvester vaknade halv åtta i morse, jag gick upp med Sylvester så Jocke fick vila lite. Sen började Jocke med garderoben på en gång.



Jag och Sylvester tittade på... Varandra! :)



Jocke målade...



Sylvester sov en liten stund!



Jag tapetserade hyllorna till garderoben.



Sedan ordnade jag i min klädgarederob och Sylvester höll mig sällskap.

På kvällen var det dags för vår mysmiddag! Det blev oxfilé med potatisgratäng och rödvinsås.



Efter middagen så fick Sylvester ett bad med mig och sen var det...

Natti Natti! ♥ För någon var vääääldigt trött och somnade på tio minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0