091005. Lunch med Cissi och Sanna!

I dag kommer Cissi, hennes dotter Linn och Sanna och hennes son Noha på lunch hos oss. Det ska bli trevligt!

Natten har gått super bra! Sylvester somnade som sagt på tio minuter, vaknade fyra och sen vaknade han vid sju, men han somnade om efter ett tag och vaknade halv nio nästa gång så jag hann göra iordning mig innan han öppnade sina fina ögon!

Just nu ligger han i sitt Tummen gym och har på sig sina skallror på fötterna.



Här får han tag på en sak i gymmet som han kan smaska på!

                   

Nu ska jag fixa lite här hemma innan tjejerna med sina ungar kommer! :)

♥♥♥

Vilken mysig dag det har varit! Sanna, Noha, Cissi och Linn kom vid elva tiden. Då gick vi lite husesyn då Sanna inte har varit här. Sen blev det mys i vardagsrummet medans jag fixade lite med lunchen.

Sanna och Sylvester.



Linn var busig! :)



Noha med! Han kan gå - han är tio månader!



Sen blev det lunch, jag bjöd på pitabröd med rostbiff och grönsaker. Jätte smarrigt var det!



Sylvester tog en liten sovpause under vår lunch. Sylvester sover som bäst när han får vara där det är ljud. Försökte ställa undan honom eftersom små barn har ju en del ljud för sig. :) Men han vaknde när jag ställde in honom i sitt rum så han fick ligga i köket där alla andra var.



När han vaknade var han en piggis!



Så det blev lite mys med Cissi.



Som sagt en jätte mysig dag har det varit, nu ska vi förbi Liv en snabbis innan Jocke kommer hem!

♥♥♥

Med Liv var det toppen och Leo lägger på sig! :)



Jocke kom hem och pussade på sin lilla plutt!



Och myste i pappas knä gjorde lillplutten med!

                   

Sen gick vi ut på en promenad.



Efter promenaden blev det ett litet bad och sedan var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Pigg jag ser ut haha Precis som jag kände mig, ikväll blir det nattinatt tidigt! Tack för en super mysig dag :D Kram

2009-10-05 @ 20:31:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0