091006. Babymassage!

I dag är det dags för det tredje passet av babymassagen. Det ska bli kul!

Natten har varit sisådär, jag tror Sylvester hade ont i magen i natt så han har varit väldigt orolig. Då sover ju inte jag så bra heller... Han åt vid åtta igår kväll och han vaknade inte förens sju i morse och ville ha mat! Galet långt tid, men är han inte hungrig så är han ju inte... Vi lade oss i sängen igen efter matningen och båda somnade om en stund, jätte skönt tyckte jag! :)

Efter min frukost blev det mys i soffan tills herr Dahl blev trött...



Nappen är god den!



Han är ju så söt så man vill äta upp honom!



Nu sover Sylvester, när han vaknar vill han säkert ha lite mat och jag med för den delen! Ska äta resterna från tjejlunchen igår tänkte jag. Det är inte så många points i det! :) Sen är det packning för babymassagen!

♥♥♥

Babymassagen har varit sååå mysig! Sylvester gillar verkligen den...



Mys!



Här är en del av gruppen som är med på massagen.



Sylvester har i alla fall den bästa platsen! Fin utsikt har han!



Här är vårt bord.



När vi fikade efter somnade Sylvester i mitt knä, i bilen var han vaken men somnade när jag lade honom i vagnen när vi kom hem så han fick sova ute en stund.



I kväll blir det en lugn kväll hemma jag känner mig jätte trött så det blir en tidig kväll för oss...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Han är en gladfis ;) Hoppas ni får en mysig dag med massage :) Kram på er!!!

2009-10-06 @ 11:15:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0