091008. Fika hos Lena!

I dag ska vi fika hos Lena! Vi ska åka vid halv ett, Liv ringde och hon följer också med! Roligt!

Sylvester somnade på tio minuter i går kväll och vaknade klockan åtta. Inte något på natten alltså! Jag känner mig så pigg! :)

På morgonen medans jag åt och gjorde mig iordning så låg Sylvester i sitt gym, han börjar nu få tag på saker. Det dröjer nog innan han kan greppa ordentligt, men han är på rätt väg!



Efter en sovstund så var det dags för smakis! Mycket gott tyckte han att det var!



När det var slut så blev det ramaskri!



♥♥♥

Att träffa Lena var lika trevligt som vanligt!



Lena och Sylvester kommer mycket bra överens!



Leo var också med... Han är ju så söt!



Sylvester somnade efter en stund.



Lena fick hålla Leo, då pruttade han så Lena blev rädd! :)



Vi stannade ett par timmar sen åkte vi hem och båda bebisarna skrek samtidigt så det måste nog ha varit skönt när vi gick och dörren hade stängts! Snart är det dags för henne att höra lite mer sånt skrik... :)

♥♥♥

När Jocke kom hem så fick Sylvester en present. Jocke hade varit på Ikea och handlat grejer till vår garderob/klädkammare. Det här fick han!



Han sitter jätte stadigt i den, den ska han få sitta i imorgon när han ska få sin smakis tesked.

Det är min "nattningskväll" ikväll, vi får se hur det går! :)

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skrutten vill uppenbarligen ha mer haha Kul att han gillar smakisar ;) Hoppas ni haft en bra dag i det härliga vädret! Kram

2009-10-08 @ 15:34:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0