091012. Lunch med Sanna och Cissi!

I dag ska jag och Sylvester åka till Sanna och Noha. Dit kommer också Cissi och Linn, vi ska äta lunch tillsammans.

I dag vaknade Sylvester halv nio, mycket skönt!

När vi kom fram till Sanna så fick Sylvester mysa med Cissi...



... det ville Sanna och Linn med!



Sen var det dags för lunch! Det bjöds på pastagratäng alá Italia... :)



Medans vi åt satt Noha och lekte lite för sig själv...



... Linn, hon satt med och åt hon!



Cissi ville inte va med bild!



Sylvester tog en tupplur medans vi åt.



Nästa fredag ska Sylvester börja på babysim så vi fick ett par badbyxor av Sanna som Noha hade när han gick på babysim, tack Sanna! :)



På vägen hem var det någon som var väldigt trött!



När vi kom hem var det dags för smakis! Lika gott som vanligt och lika arg som vanligt när det var slut...



Nu ska jag börja med maten och Sylvester ska få ligga i sitt Tummengym!

♥♥♥

När Jocke kom hem så blev Sylvester så glad! Mys med pappa gillar han!



Alla kanske inte känner till att stora herr Dahl hickar väldigt väldigt högt. Jag är inte den enda som tycker det...



I kväll är det Svenska Hollywoodfruar så nu är det...

Natti Natti! ♥ för Sylvester...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi tack för dom bilderna ;) Får se vad jag kan hitta för fina då mohohaaaaaaaaaa ;) Kul det var att ses igen! Kram

2009-10-12 @ 18:30:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0