091013. Babymassage och tjejfika!

I dag är det sista babymassagen! Jag tycker det är så tråkigt att det är sista gången eftersom både jag och Sylvester tycker om det så mycket, men vi ska ju snart börja på babysim så vi får se framemot det istället!

Ikväll ska jag, Martina, Lena och Anna köra vår vanliga tjejfika!

Natten har gått bra! Sylvester fick mat vid sex igår och gick och lade sig åtta så han vaknade sju och var hungrig, sen somnade vi om och sov till halv nio. Skönt!

I dag blir det faktiskt en dagens outfit bild bara för jag tyckte han var så tuff i sina kläder! Han fick hela outfiten av Jeanette (min kusin) och då tänkte jag när jag såg byxorna att dom här kommer han ju inte kunna ha på evigheter! Men nu är det dags! Nu har Sylvester blivit en stor kille! Bodyn har han ju kunnat ha ett tag...

Snygging va?



När man sätter nått i hans hand så greppar han bra och ska smaka på saken så klart!

                   

Snart är det smakis dags så jag ska fixa lite inför det!

♥♥♥

Här är hans tallrik innan smakis stunden började...



... mums med potatis och palsternacka!

         

Svooop sa det!



Och sura miner blev det...



♥♥♥

Nu har vi kommit hem från massagen, jätte mysigt som vanligt!



En nakenfis med utsikt!



♥♥♥

Tjejfikan var mysig, det blev lite shopping också... :)

Lena och Martina.



Jag och Anna.



Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin han är! Och uppenbarligen hungrig också hihi Söt! Hoppas ni får en mysig dag på massagen och du en trevlig kväll med tjejerna :D Kram

2009-10-13 @ 13:08:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, söt rumpan!

Hemsk smickrande bild som kom med på mig då!! :/

2009-10-14 @ 19:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0