091014. Öppna förskolan och lunch!

I dag ska vi till Öppna förskolan med Liv och Leo och sedan kommer Linda (en kompis som jobbade på Europeiska med mig) på lunch med sin tre månaders bebis Line.

Natten har gått som vanligt - BRA! :)

Vi åkte till Öppna förskolan klockan tio, Liv och Leo åkte med oss.

Här är Sylvester redo för färden!

På Öppna förskolan var det sångstund som vanligt och lite fika med... Livs kompis Ullis var med med sin fyra veckors bebis Alva.

                    

När vi kom hem var det dags för att göra lunch till oss stora, smakisdags, ersättningsdags och ta hand om en tröttfis så det var kalabalik en liten stund innan herr Dahl hade fått mat och sedan lägga sig i sin säng för en sovstund. Efter det blev det lugnt...

Linda kom med sin bebis Line. Liv och Leo var också med!

    

Jätte trevligt var det att träffa Linda, det var jätte länge sedan vi sågs!

♥♥♥

När Jocke kom hem så myste han med sin lilla gulleplutt!

                   

♥♥♥

Medans vi åt middag så sov Sylvester en stund och efter det gick vi på en promenad. Mysigt, men kallt!

                   

När vi kom hem så tog jag och Sylvester ett bad sedan så var det nattningen och det var min tur denna kväll. Jag hade sett framemot att efter att Sylvester hade somnat läsa min nya tidning "Föräldrar och barn" och äta kladdkaka som vi hade gjort, men tror ni Herr Dahl ville sova? Neeeej... Han var så glad och pigg så! Jag tog upp honom och så satt han i Jockes knä i soffan och Sylvester pratade och pratade och pratade. Inte konstigt att han inte ville sova när han hade så mycket att berätta om... :) När Greys Anatanomy började så gick Jocke och lade honom och då somnade han nästan på störten! Jag fick läsa min tidning under reklamerna.

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0