091015. Besök hos Mormor och BonusMorfar!

I dag ska jag och Sylvester åka till Mormor och BonusMorfar!

Natten har gått bra! Sylvester vaknade halv åtta då han var så hungrig! Sen låg vi och drog oss ett tag...

Lite gymnastik i babygymmet blev det medans jag åt frukost...



Nu ska jag fixa mig och Sylvester få sova en stund, sen ska vi åka!

♥♥♥

Myspysigt var det hos mamma och Tomas!

Vi fikade lite när vi kom till Bävervägen.



Sen var det mys med Mormor.



Lilla sötfis!



Sen blev det mys med BonusMorfar!

                   

Smakisdags! Mormor gav Sylvester lite mat...



Efter maten var Sylvester en tröttfis och sov i två timmar, inte vanligt det inte!



Det var så mysigt att träffa mamma och Tomas i dag. Puss på er! ♥

♥♥♥

När jag kom hem var jag så trött så vi la oss i sängen ett tag, men Sylvester var inte trött - han var glad!



Så det blev inte så mycket vila för min del... :) När Jocke kom hem så åt vi, efter det gick grabbarna på en promenad och jag tog ett bad.

Mösskillarna!

När killarna kom tillbaka och jag badat klart så gjorde jag lite massage på fisfjutten...

                   

När det var läggdags var lillplutten så trött så han somnade snabbt...

Redo för nya äventyr i morgon, Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha det så mysigt och hälsa :) Kram!

2009-10-15 @ 10:48:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg!!! Kram Cissi

2009-10-16 @ 10:43:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0