091016. Stinsen!

I dag ska jag och Sylvester till Stinsen. Mamma och Tomas kommer dit och äter lunch med oss.

Natten har gått sisådär, jag vet att jag inte ska klaga med Sylvester har varit orolig hela natten och ätit två gånger. En gång vid ett och en gång vid halv sju. Hmmm...

♥♥♥

På Stinsen åt vi grekiskt och mamma passade på att mysa med Sylvester.





När vi gick i Stinsen så började Sylvester nysa väldigt mycket och små hosta.

Han ser lite halv dålig ut på vägen hem...



När vi kom hem började han att snora så jag använde "Näsfridan", första gången vi använde den och den var mycket bra! Jag fick ut en del snor... Han hade ingen feber, 37,8. Vi skulle egentligen åka till Jönköping i helgen, men vi bestämde att åka nästa helg i stället. Då alla är friska och krya!

Det blev inte så mycket mer bilder på kvällen så jag säger...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0