091020. Fika med babymassagetjejerna!

I dag ska två av dom som var i samma babymassage grupp komma på fika hos oss. Jag tyckte det var så tråkigt att inte träffa som mer så vi bytte nummer förra veckan och så bjöd jag över dom. Det ska bli trevligt! I kväll kommer Lena och Anders på middag så i dag blir det fullt upp! :)

Natten har gått bra, Sylvester ville äta en gång i natt sen sov han till halv åtta då han fick mat igen sen så somnade båda om och vi gick upp vid nio.

Efter att Sylvester var ordning gjord och jag med så blev Herr Dahl trött igen så då lade jag honom i hans säng och där somnade han... :) Duktig kille! Han sov inte nått i sin vagn igår. Vi försöker ju vänja honom mera och mera att bara sova i sin säng och de går bra!



♥♥♥

Nu har babymassage tjejerna varit här med sina bebisar! Det var jätte kul att träffa dom och få lite nya kompisar... Det blir kul sen när dom blir större och kan leka med varandra. Det skiljer bara tre dagar mellan Ellen och Sylvester. Titta vad sött!



Här är alla tre kompisar samlade!



Vi fikade och pratade om det mesta... :)



När tjejerna hade gått så var det dags att förbereda för middagen med Lena och Anders. Det är alltid lika mysigt att träffa dom.



En liten kärleksbild...



Sylvester hade fullt upp med att stå i Jockes knä.



Innan Sylvester skulle sova så blev det mys med Lena och Anders.



Efter middagen och när Sylvester hade gått och lagt sig så blev det mys i soffan framför tvn. Det var ju plastik kirurgerna på tv! :) Det gillade Lena och jag!



Nu är det inte långt kvar innan Lenas och Anders bebis anländer... Det syns på Lena att det inte är så långt kvar nu.



Vi har börjat att lägga Sylvester i sin säng och sedan går vi därifrån och så går vi in då och då och ger honom nappen, precis som jag gör på dagarna när han ska sova. Det går jätte bra! Han somnade bums i går på det sättet.

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att han sover bra i sin säng :) Hoppas ni får en trevlig dag och kväll! Kram

2009-10-20 @ 11:56:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0