091021. Lunch med Sanna och Cissi och middag med Martina!

I dag ska vi åka till Cissi för att äta lunch. Sanna och Noha kommer dit också. I kväll kommer Martina på middag.

Natten har gått bra, Sylvester åt en gång i natt. Efter det låg han vaken och pratade... Jag tänkte att nu får jag väl gå upp med honom för att han är så pigg, men efter en stund så tystnade han och somnade. Skönt! :)

Just nu sover Sylvester i sin säng och så fort han vaknar så ska vi åka till Cissi.

♥♥♥

När Tulltotten vaknade så åkte vi till Cissi. Sylvester var lika glad som vanligt när han fick åka bil...



Hemma hos Cissi så myste Sylvester med Sanna.



Cissi var ju där så klart, Linn med och Noha så klart!

                   

Jätte mysig dag har det varit! :)

♥♥♥

När vi kom hem så fick Sylvester banangröt, men det är inte lika gott som majs puré så jag ska göra det i morgon till honom tänkte jag... Efter matningen så fixade jag inför att Martina skulle komma. När hon kom så myste hon med Sylvester så klart!



Martina fick sköta om kvällsbestyren så som att tvätta av Sylvester och mata honom.



Myskille! ♥



Lite sista mys innan det var dags för sängen!



Nattningen gick jätte bra! Sylvester somnade på ca 20 minuter. Jocke har varit på bio i kväll men en kompis så när han kom hem så myste vi och kollade på tv. Efter det så är det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkomna :D Kram!

2009-10-21 @ 10:19:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hihi...vilka fina bilder. Men haha, vad rolig Noah ser ut på bilden där han är bakom Linn. Typ..."tittuuuut, vad gööör ni?" Hahaa...Lite Kalle bakom sådär....

När vi kom hem var Noah lite grinig så jag tog tempen på honom o det visade sig att han hade 39,4 graders feber!! Ooops! Inte bra alls!! Puss o kram på er!

2009-10-22 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0