091027. Fyra månader!

I dag är Sylvester fyra månader på pricken! :) Tänk vad fort det har gått, det kändes på sätt och vis att jag hade den där stora magen igår, men ändå som att Sylvester har funnits i hela vårt liv. Konstig känsla...

I natt... Hmmm... Gick det så där. Vi gick och lade oss ganska sent (för oss) så det blev väl någon gång vid halv elva. Det måste precis varit när jag hade somnat så vaknade Sylvester och var jäääätte hungrig! Klockan var då elva. Då kände jag mig så trött och grinig! Det är så jobbigt att gå upp när man inte har fått sova några timmar för då är det inga problem för mig att gå upp. Sen vaknade han tjugo i sex då trodde jag att han ville gå upp, men tack för att han somnade om! :) Kvart i åtta vaknade han och då gick vi upp. Känner mig lite trött i dag, men det är säkert för att det blev så tidiga mornar i helgen.

Cissi kommer med båda sina barn i dag. Linn och Elias. Egentligen skulle Sanna och Noha också komma men Noha var lite förkyld så dom stannade hemma.

Här är mina gäster! :)



Linn tyckte att det var mycket gott!



Elias hade gjort ett halsband till mig, titta vad fint!



När Cissi, Elias och Linn hade åkt hem så var Sylvetster smakis sugen så han fick två isbitstärningar av min egna majspuré och lite mosad banan till efterrätt. Sen var han tröttis så då fick han lägga sig och sova. När jag kom in för att titta till honom så låg han så här:



Det kanske inte ser ut att han nästan vänder sig på bilden, jag tror att det är nära att han snart kommer kunna göra det.

♥♥♥

När Jocke kom hem så fick Sylvester pröva en hoppgunga som vi lånat av Jeanette, min kusin. Tryck på länken här nedan så får ni se honom i action så att säga. :)

http://www.youtube.com/watch?v=YrtWI9yhgRs

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis Sylvester på 4-månadersdagen. Kul att se hur du hoppar,du är så fin, kram från gammelmoster Anki

2009-10-27 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0