091028. Öppna förskolan!

I dag skulle vi egentligen träffa Jeanette, min kusin. Men hon ringde på morgonen och berättade att hon hade ont i halsen. Hennes dotter Vilda har varit sjuk med feber förra veckan så det är väl nått som har smittat, så vi bestämde att vi ses nästa vecka i stället. Det är så svårt hur "noga" man ska vara med det där att inte ses när någon är lite halvdålig. Jag vill ju inte vara en "fjompig" mamma, men jag vill ju ändå inte att Sylvester ska bli sjuk. Äsch, det känns rätt att inte träffas i dag, det blir ju ändå nästa vecka... :)

Natten har gått fin fint! Nu har Sylvester kommit in i sina gamla vanor - att inte äta på natten! :) Vi nattade honom vid kvart över sju, han sov vid kvart i åtta och han vaknade sju i morse utan att äta nått i natt. I dag känner jag mig mycket piggare!

Eftersom vi inte ska träffa Jeanette i dag så åker vi till Öppna förskolan i stället, det var ett tag sen vi var där. Just nu sover Sylvester frukostsovningen så fort han har vaknat åker Tummenoverallen på och så åker vi.

♥♥♥

På öppna förskolan var det full fart!



Theodor är två veckor äldre, han väger nästan 9 kilo! Sjukt stor bebis!



Sylvester har många kompisar nu!



Gulligt! ♥



När vi hade varit där i två timmar var det dags att åka hem.



Nu är Sylvester avtryck klara, titta vad fint!



När vi gick ur bilen somnade Sylvester så han fick stå ute och sova.



När Jocke kommer hem ska jag till Stinsen och träffa Cissi.

♥♥♥

När Sylvester hade sovit i två timmar var det smakis dags och sen hoppgungedax! :)



Någon som tycker att det är roligt!



Sötfis! ♥



Sen var det dags att ligga i sängen och träna på mage...

                   

Nu väntar vi bara på att Jocke ska komma hem sen ska jag träffa Cissi.

♥♥♥

Det var jätte mysigt att träffa Cissi, vi åt, pratade och shoppade lite. Tack för en mysig kväll, Cissi! :)



När jag kom hem så sov Sylvester och Jocke rapporterade att dom hade haft en bra och mysig grabbkväll!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en mysig dag ändå :) Vi ses i em, kul! Kram

2009-10-28 @ 12:00:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack själv!!! Kram

2009-10-29 @ 21:21:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0