090902. Lugn dag hemma...

I dag hade vi tänkt att åka till Öppna förskolan, men det är så tråkigt väder plus att jag bara känner för att vara hemma idag. Kanske kolla lite på tv... :)

Jockes syrra ringde igår och berättade att dom har fått en till son, Edvin. Grattis familjen Johansson! ♥

Sylvester vaknade vid åtta och skulle äta så han fick mat och somnade sedan om - till halv tio! Skönt tyckte jag eftersom jag kunden fixa lite. Han har sovit jätte bra i natt!

Någon var lite trött när jag tog kort.



Men sen blev han jätte glad och pratade och pratade!



Efter påklädning blev det lite träning på magen i sängen.



Nu har ni sett lite av dagens outfit, men här kommer en bättre bild! (Bodyn har han fått från gammel kusin Jeanette)



Snart kommer Liv och fikar så nu ska här fixas lite! :)

♥♥♥

Nu har Liv gått hem. Vad vi längtar efter att hon snart ska få sin lilla bebis! Jag tror han kommer i natt... :)

Sylvester sov under den mesta delen av fikan, men i bland kikade han lite grann.



Jag och Sylvester sköter om lite husbestyr så som att tvätta. Han är till stooor hjälp, titta själva.



♥♥♥

När han vaknade så var han jätte, jätte glad!



Vi har myst i soffan.



Sen så gjorde vi vår tå ramsa: lillärtan, lillärtan, lillärtan, lillärtan och storbönan!



Han kan nu följa saker med blicken, här en tv kontroll.



Sen blev Sylvester en tröttfis och somnade i sin vagn...



♥♥♥

När Jocke kom hem var Sylvester nyvaken.

Lite kvällsmys med pappa och mamma.



Sen blev det bad och sen så är det som vanligt...



Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en bra dag!!! Jag följer er dagligen hihi Kram Cissi

2009-09-02 @ 11:25:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0