090903. Mormor och Gammelmormor!

I dag kommer Mormor och Gammelmormor på besök. Gammelmormor (min mormor) är på besök från Spanien så ikväll blir det middag med dom hos oss. Jocke är borta på konferens tills i morgon, så då blir jag och Sylvester ensama i natt, men det ska gå bra! :)

Vi vaknade vid halv nio i dag, utvilade!

Här kommer dagens outfit:

Tuffbrallan!: (Han var lite grining när kortet togs)



Han har hittat sina händer nu så det är gott att smaka på dom! :)



Nu väntar vi att en kompis ska komma på en fika.

♥♥♥

Nu har Helena med sitt dotter Idun varit här och fikat.



Sen somnade lilla plutten i mina armar. ♥



Nu väntar vi på nästa besök... :)

♥♥♥

Nu har Mormor, Gammelmormor och Tomas åkt hem. Det var så kul att träffa min mormor igen! :)



Vi åt färsk pasta med en italiensk kycklinggryta, det tyckte alla var gott! Sen skulle Mormor (min mamma) låta Sylvester ligga nakenfis på skötbordet, efter ett tag kissade han på henne! ;) Så här såg det ut innan i alla fall...

Sen ville jag ju visa hur stark han är när han ligger på magen för jag är ju så stolt över min älskling!



Sen fick Gammelmormor gosa lite med Sylvester.



Glömde nästan... Sylvester fick en jätte fin present av Gammelmormor.

Tack alla för en jätte mysig kväll och tack Gammelmormor för den fina presenten! ♥

I kväll tänkte jag att jag skulle försöka natta Sylvester i hans egen säng och inte i vagnen som vi brukar, får se hur det går...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0