090912. Kusinträff i Mariefred!

I dag klockan tre börjar kusinträffen i Mariefred. Alla kusiner med respektive och med deras barn och med kusinernas föräldrar ska träffas i dag i Jeanettes (min kusin) hus i Mariefred. Det ska bli kul, massor med bilder kommer därifrån sen.

Natten har gått så bra! Sylvester får mat vid åtta tiden sedan så lägger vi honom i hans vagn och så får han ligga där i och "fixa" lite själv, han suger på händerna och myser lite ensam, sen tar vi upp honom en liten stund när man märker att han inte kommer till ro. Efter det somnar han direkt! Ganska häftigt att det är så varje kväll. Han vaknade vid fyra då åt han sen var nästa gång klockan åtta...

Först var det lite mys på morgonen i sängen. Mest med mamma då pappa var lite trött...

      

Sen så gjorde jag paj som vi ska ha med oss till Mariefred. Det blev en skink-broccoli-ädelost paj.



Sylvester vilade...

... och Jocke städade!



Dagens outfit ändrades under dagen då det är ganska varmt ute... Det blev en piké tröja! :)



Nu ska vi äta lunch och sen packa lite inför resan till Mariefred. Återkommer som sagt med bilder!

♥♥♥

Nu har vi varit på Kusinträffen. Det var jätte kul att träffa alla. Här kommer lite bilder.

Sylvester var redo för färden!



Tommy (mormors bror) och mormor i Vildas rum.



Sylvester var glad dom vanligt!



Några av dom som var där...

1:a bilden: Fredde och hans son Robban som är min kusin.
2:a bilden: Markus som är Jeanettes sambo och Tomas, min mammas sambo.
3.e bilden: Jeanette som är min kusin och Martina.
4:e bilden: Jag och Vilda, Jeanettes och Markus dotter.

     

Vilda höll så duktigt i Sylvester! Anki, min moster och Martina är också med på bilden.





Alla åt tillsammans. Paj var det för hela slanten!



Jocke och Lena.



Jag och Sylvester med Jeanette och Lykke som är Robbans dotter.



Jeanette älskar att torka sin spishäll!



Sylvester myste lite med Jeanette...



Martina och Jocke.



Sylvester somnade åtta i sin vagn, jätte trött!



Vi åkte hem vid nio och Sylvester sov hela vägen hem, det är 10 mil att åka. Vi var hemma vid halv elva och då bytte vi om till pyjamas på Sylvester och han fick lite mat, men han var inte så hungrig. Sen lade vi honom i sin säng och han somnade om direkt. :)

Så nu är det Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0