090921. Namnkalas outfit!

I dag ska jag och Sylvester åka till Stinsen och försöka hitta kläder till Sylvesters namnkalas som äger rum på söndag. Både till mig och till lillälsklingen!

Natten har gått bra, han har sovit djupt och tyst. Jätte skönt för jag känner mig väldigt utvilad! :)

Dagens outfit blev:



Efter en stund så blev det en frukost sovstund...

Nu ska jag packa Sylvesters väska och fixa lite innan vi ska åka till Stinsen.

♥♥♥

Det blev en bra shoppingrunda för oss! :) Det blev en klänning till mig som jag ska ha på mig på namnkalaset. Jag hittade även en fin outfit till Sylvester. Det råkades handla lite mer till honom... Det finns ju så söta kläder!

När vi kom hem så fick Sylvester ligga på sitt täcke på golvet medans jag förberedde maten. Han hade på sig sina toffelskallror och han har nog förståt att fötterna låter när han rör på dem för han sparkade som bara den!



Jocke kom hem lite senare i dag eftersom han var och köpte jeans till sig själv. Men så fort han kom hem så blev det mys med Sylvester.



Efter maten så gick vi ut och gick, jag tog i som bara den uppför backen!



Tulltotten låg i sin nya åkpåse och en mössa på huvudet stickad av Farmor.



Sylvester fick ett litet bad med Jocke sedan lite mat. Klockan åtta var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0