090924. Fika med Liv och Leo!

I dag blir det fika med Liv och Leo. Dom ska prova dom olika bärsjalarna som vi har, får se om någon passar Leo så att dom kan låna någon. Jag och Sylvester ska också lyssna på Lars Winnerbäcks nya skiva som jag fick igår på posten. :)

Dagens outfit blev:

Stjärngubben! :) (Jag köpte den här bodyn när vi var i Stinsen i måndags)



Efter outfitsbilden blev det träning på mage...

       

♥♥♥

Det var jätte mysigt att fika med Liv och Leo. Han sov mest när vi var där.. :) När vi kom hem så vilade vi lite i soffan, så Sylvester somnade.



Lite senare på kvällen efter att Jocke hade kommit hem och vi hade ätit middag så kom Erland och Christina på en fika, det är våra grannar.





Sylvester somnade i min famn...

Vi gick sedan ut på promenad, efter dte blev det kvällsmat för Sylvester och sedan var det...

Natti Natti! ♥ P.s Lars Winnerbäcks skiva var ingen höjdare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0